Известие

Collapse
No announcement yet.

AUTO/EKON

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • AUTO/EKON

    Ako moje nqkoi da mi razqsni za kakvo slyjat tezi dve kop4eta i kakvo stava kato gi natisna i kakvo stava kato ne e vklu4eno noto edno ot dvete 6toto ve4e 5 godini nemoga da razbera Nqmam i kni6ka da pro4eta.

  • #2
    като натиснеш ауто климатроника сам определя къде и колко да духа в зависимост от това каква температура си задал да поддържа
    при този случай обикновенно се включва и компресора на кливатика/изключение когато температурата измерена от външният датчик е ниска/
    копчето екон служи за да изключиш принудително компресора на климатика
    ИТАЛФЕСТ 2004 - "Барабар Петко с мъжете"


    :biker: ИТАЛФЕСТ 2005 :biker:

    Comment


    • #3
      Добре а има ли функция за размразяване на стъклата и да топли с климатика преди да е загрял двигателя?

      Comment


      • #4
        164 няма функция maxdefog
        ИТАЛФЕСТ 2004 - "Барабар Петко с мъжете"


        :biker: ИТАЛФЕСТ 2005 :biker:

        Comment


        • #5
          А што като паля сутрин и е под 0-а се включва Аутото?

          Comment


          • #6
            Използвам тази архивна тема, за да ви попитам - имате ли наблюдения как ви работят климатрониците? Кога къде духа, кога си пуска компресора и прочие? С Боби се мъчим да разберем логиката на работа на тез машинарии. И ще помоля да уточнявате кой модел управление имате в колата си. По-натам ще напиша какво прави моя в режим Ауто/Екон зимъска и лятоска.


            Така... Сега зимата положението е следното - паля колата, климатроника на Екон. Посоката е 'прозорец', почти не духа. Като достигне грубо 40 град. на водата, мести 'в краката' и надува вентилатора на около 6-7 чертички. Температура на продухване докъм 70 град., мерено в краката. При достигане на зададената температура започва да миксира топло и студено, ако се налага намалява вентилатора. Ако и това не помогне, минава в положение 'в краката/към главата' и духа хладно. Реално успява да следи зададената температура +/- 2 градуса, мерено на предните седалки. Ако е на Ауто, има малки разлики, но не съм се заглеждал засега.
            През лятото - положение Ауто. Духа студено само 'към главата', като сменя скоростта на вентилатора. При външна температура над 27-28 градуса затваря клапата за външния въздух. Кара само на вътрешен, като на всеки около 15 минути лампата за клапата започва да мига - частично отваря, за да влезе пресен външен въздух. Температура на продухване - на 13-14 градуса включва компресора, на около 4-5 го изключва. Много зависи от влажността, външната температура и това колко време е карана колата. Друго - включва компресора само след запалване на двигателя. Казвам го, щото при Боби май нещо не е така.
            Last edited by didod; d.m.y г., 16:54.
            Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
            Lancia Kappa JTD '98 -

            Comment


            • #7
              При мен се държи доста странно.
              Сутрин, когато е студено се включва Ауто и пуска компресора и работо много време.Почти докато стане 60* на двигателя.Духа на стъклото и вентилатора е на едно.След като двигне към 40* прехвърля на краката и вентилатора на 3,но не изключва компресора.Работи така доста време след което намалява вентилатора на 2 и прехвърля в краката и нагоре,а компресора почва да включва рядко.Работи така известно време след което при спряла кола продължава да работи така.При движение на колата над около 30км/н увелъчава вентилатора на 3 и сменя посоката в лицето и краката.Като падне скоростта пак намалява вентилатора и връща предишната посока на духане.
              Другото което е че пуска компресора преди да съм запалил двигателя, което не би трябвало да е така.Сигнал от алтернатора не му липсва.
              Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
              Opel Astra J
              ex:
              Alfa Romeo 164 2.5TD
              Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
              Alfa Romeo 164 2.0T.S.

              Comment


              • #8
                Значи наистина има разлика в работата на климатрониците. На старата е точно както казва Боби с тази разлика, че при мен не включваше компресора при спрян мотор. Докато я карах доста се шашках от поведението на климата.

                На сегашната с новото табло и фреон е както при Дидо. Не знам на какво се дължи.

                Бутона за размразяване на стъклата е "DEF"
                Alfa Romeo 164 2.0 TS/M1; V1 Medium `92; Matra Murena `83;
                Mercedes S 430 4 matic `02; Opel Corsa C XE 2.0 16V `05
                Peugeot Traveller `17 2.0 HDI 180 h.p.; Mitsubishi Pajero `94 2.5 TDI
                Iveco S 59 2.5 TDI; Peugeot Boxer 1.9 `95

                Comment


                • #9
                  сутрин си пускам климатика задължително
                  за няколко секунди обдухва цялото купе като е запотено и спирам вентилатора или го оставям на 1 чертичка. Няколко минути работи така или в движение и го слагам на екон. Идва топличко и се ядва вече

                  въобще не ме интересуват градуси и тем подобни дали е минус или плюс
                  въобще не му оставям на климатика да мисли кво да ми пусна и колко...

                  другото интересно е, че тоа дизел много бързо му идва топлото
                  за дизел си загрява бързо

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от RSxRacer Покажи съобщение
                    сутрин си пускам климатика задължително
                    за няколко секунди обдухва цялото купе като е запотено и спирам вентилатора или го оставям на 1 чертичка. Няколко минути работи така или в движение и го слагам на екон. Идва топличко и се ядва вече

                    въобще не ме интересуват градуси и тем подобни дали е минус или плюс
                    въобще не му оставям на климатика да мисли кво да ми пусна и колко...

                    другото интересно е, че тоа дизел много бързо му идва топлото
                    за дизел си загрява бързо
                    Загрява още по бързо когато подмине и нормалната температура
                    Аlfa 164 Super 2.5TD

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от virusalfa Покажи съобщение
                      Загрява още по бързо когато подмине и нормалната температура
                      ади ся подробности

                      сега тука 2 дена е 2 3 градуса
                      пускам му повечко нафта и бързичко загравя

                      Comment

                      Working...
                      X